In deze nieuwe, adembenemende campagne zetten we onze duurzame initiatieven en ’Kies voor de Toekomst’-filosofie in de kijker.
Taron Egerton is te zien in een filmpje dat een van de belangrijkste vragen van vandaag onder de loep neemt:
Wat als de natuur op een dag alleen nog een verre herinnering is?
Hij stel een aantal producten voor die het beste laten zien
hoe we ons inzetten voor een betere wereld en altijd de kaart van de toekomst trekken.
Deze mooie campagne laat het verleden en de toekomst van het merk samensmelten.
Het verleden als de herinnering aan een tijd waarin de natuur de inspiratie voor onze eerste jas vormde.
De toekomst als de enige mogelijke keuze om die natuur en onze herkomst te beschermen.
De Circular Series:
Circulaire Mode is de Toekomst
De Circular Puffer, gedragen door Taron in onze Choose Future-campagne, maakt onderdeel uit van de Circular Series. Die bestaat uit een reeks jassen van 100% recyclebaar, eensoortig materiaal.
Ontdek de Circular Series20-22° Series:
De Duurzame ziel van Comfort
Donsvrij, gedeeltelijk gemaakt van gerecyclede materialen en PFC-vrij: onze 20-22° Series belichaamt onze passie voor uitstekend en eigentijds design, duurzaamheid en innovatie.
Ontdek de 20-22° SeriesAerons Jassen:
klassiek, gerecycled, duurzaam.
De Aerons pufferfamilie is een van Napapijri’s winterklassiekers. Bovendien zijn de jassen nu ook duurzamer, want sinds de HW20 is hun buitenkant gemaakt van gerecyclede polyamide, terwijl hun isolatiemateriaal volledig donsvrij is.
Ontdek onze jassenHaltia:
Curly Fleece in gerecyclede polyamide
Curly Fleece is een van Napapijri’s iconisch materialen en kan niet in onze wintercollecties ontbreken. Daarom zijn we onze manier van aankopen aan het veranderen en zijn we begonnen met de ontwikkeling van onze eigen curly fleeces, met diverse niveaus van gerecyclede polyamide.
Ontdek onze curly fleece